onsdag 26. mars 2008

To awarder - fra to fantastiske bloggdamer....



Tusen, tusen takk til "OdaAnna" og
"Victoria's lille rede" for awarder -
jeg ble kjempe gla'....



Nå skal jeg gi den videre til fem personer som jeg synest fortjenener den....
Skulle jo aller helst ha gitt den videre til alle dere bloggvenner - dere er supre "alle mann", og gir meg masse herlig inspirasjon!!

Det er ikke til å komme utenom - Lene - Det beste i livet -er den første jeg vil gi awarden videre til. Dette fordi hun er en helt fantastisk person, som sprer så utrolig mye glede og inspirasjon i bloggen sin. Hun var også den første som la igjen en kommentar til meg, da jeg var helt "fersk", og føler nesten hun har vært som en "mentor" for meg. Hjelp har jeg fått, og inspirasjon i "bøttevis". Tusen, tusen takk kjære Lene!!!

Så vil jeg gi den til Lykkelene, som er en fantastisk driftig og flink dame. Hun kreerer de mest fantastiske smykker og barnetøy du kan tenke deg, og øser ut med inspirasjon - tusen takk!

Den neste som får awarden er - Hanne - Dukkehuset - som har en flott blogg, som bare blir mer og mer spennende å følge med i, etterhvert som butikken kommer på beina. Du er fantastisk- snille du, og jeg beundrer pågangsmotet ditt!

Så vil jeg gi den til MayBiMe. Hun har en kjempekos blogg!! Og, så er hun omtrent like "gammel" i "blogg gamet" som meg... :O) Alltid koselig å besøke deg..!!

Og så vil jeg gi den til Mimmis lille verden. Bloggen hennes var en av de første jeg "kom over", og jeg stortrivdes hos henne med en gang. Godt å ha deg tilbake!

Tusen, tusen takk alle supre damer i bloggerland,
for inspirasjon og glede som dere sprer :O)

3 kommentarer:

Lene sa...

Heeeeei!!!

Du, bare inrøm det - både Lykkelene og jeg fikk awarden for det flott navnet vårt, ikke sant ;)))

Tusen, tusen takk skal du ha. Vet du, jeg fikk tårer i øyenen for det fine du skrev. Awarder betyr egentlig ingenting i seg selv, men ordene, og det å bli satt pris på gjør alltid godt :) Og det skal du vite at du gjør igjen til gangs!! Apropos spre glede, Hildegunn - så er du helt unik!!! Flotte ord og herlige tanker, både i kommentarbokser og i innlegg. Gleden er virkelig på min side over å ha fått ei så god bloggvenninde i deg.

Jeg har bestemt meg for en awardfri blogg - eller faktisk går jeg med sånne småplaner om engangsawarden - awarden over alle awarder. Må pøsnke litt mer over det der, men vet ikke om det blir noe enda.. (se kommentaren min på Randis innlegg i dag).

Men tusen, tusen takk, kjære deg :) Og ikke minst - gratulerer med den selv. Du fortjener den masse, masse :))

Good klem til deg i herlig kveldssolskinn :))

MeyBiMe sa...

WOW :-)
Dette var da litt av en overraskelse!!! Så søt du er!!!!
Dette satte jeg stoor pris på :-)
Du fortjente den nå virkelig selv!!!
Liker utrolig godt å besøke bloggen din!!!
Jeg bukker og takker...og dette ble jeg seriøst glad for :-)
Stooor Klem!!

Anonym sa...

Nei,så kjekt!Det var kjempehyggeleg,-no vart eg glad:0)
Men mest av alt takk for hyggelege ord!
Alltid kjekt å kikke innom deg, og alltid hyggelege kommentarer frå deg. Setter veldig pris på at du å stadig stikk innom meg i bloggverden... Ha ein strålande kveld!