tirsdag 1. mars 2011

Detaljer....


I kveld iler jeg innom med et helt kort innlegg - bare for å vise dere noen små, men veldig herlige detaljer...


Dette hjertet var jeg så heldig å vinne på en giveaway inne hos Mette - helt nydelig!
 

Hjertet er er satt sammen av en heklet side og en side av stoff med skrift på. Virkelig dekorativt og flott!
 

I tillegg til hjertet, var Mette så skjønn at hun la ved denne søte lavendelposen også. Denne har sammen med hjertet fått sin plass på soverommet mitt, som søte små detaljer.

Til deg som ikke har besøkt bloggen til Mette - Romantikk takk - så anbefaler jeg deg en tur innom hennes flotte blogg. Og til deg Mette - tusen, tusen takk for den flotte gaven, som jeg
satte stor pris på :o)
 

En annen herlig detalj som har kommet inn i hjemmet mitt er dette flotte skiltet! Skiltet kom jeg over nå i uken hos Chicas og Venner. En herlig 'plankebit' med teksten
"Enter with a happy heart".
 

Gammeldags skrift og poststempler i tillegg til en flott rustikk nøkkel, er herlige detaljer på skiltet...
 

Skiltet har selvsagt funnet sin perfekte plass her hos meg, og hvor det er, skal dere få se i et senere innlegg!

Ønsker dere en fortsatt fin uke - den første i mars!




37 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Koselige bilder og detaljer.....
Fin kveld ønskes deg
Klem fra meg

liven sa...

gratulerer med fine premier...og skiltet var også så koselig!!

klem!!

Gry sa...

Gratulerer med både hjertet, duftposen og skiltet! Alt er aldeles forkjusende!!! Mette er kjempedyktig og lager de søteste ting. Heldig du ;)

Skiltet var også rålekkert. Fikk lyst på!

Ha en fin uke videre ;) Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Heldig du er!
Flotte detaljar du viser.

klem

Crinoline sa...

Gratulerer med søte hjerter og lavendelpose.Skiltet er knallfint.Nydelige detaljer på soverommet.Skal bli spennende å se mere.Her er det litt stillstand mht opp-pussing,men har noen planer.Klem

Hulda sa...

Herlig hjerte! Så fint at det har to ulike sider. Likte også veldig godt lavendelposen og det fine skiltet. Alt gjengitt i flotte foto fra deg!

Just a Little Vintage sa...

Grattis med premie=)!!! Hjertet var bare utrolig søtt! Smart med en heklet side og en stoff side! Skiltet fallt jeg pladask for=). Kjempe lekkert!!!

Ha en fortsatt herlig uke snuppa!
Klemmer!

sylvia sa...

nydelig hjerte du vant,
ja Mette er jeg innom mange ganger, en skjønn blogg,
det skiltet var knallfint, så vakkert.
gleder meg å se plassen det fikk.
ønsker deg en fin kveld og riktig god natt.
klem fra sylvia

Unknown sa...

Så vakkert det hjertet var ♥ Litt anderledes liksom, det liker VI;))
Og artig skilt...

Ha en herlig natt;)

Klem Line

Rosemary and thyme sa...

Det fineste hjerte jeg har sett!
Gratulerer til deg!
Skiltet var også flott. Fine detaljer!

Ha en fin kveld videre
Klem Tove

MissMette sa...

Hei Hildegunn…
Så nydelig hjerte, fantastisk herlig ღ og det samme er lavendelposen… Er innom bloggen til Mette rett som det er, utrolig koselig og hun er bare kjempeflink – og stor inspirasjon…. Kjempefint skilt også – jeg har sett på dette hos Landstil, men da jeg skulle bestille var de utsolgt! Hm…ja, ja ikke noe å gjøre med det :) Flott innlegg og bilder – alltid koselig å titte innom deg, Hildegunn ღ Ha en fin kveld videre, klem fra Mette

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelige detaljer, Hildegunn! :) Kan tenke meg at det er nydelig i soverommet! :)

Gleder meg til å se hvor du har skiltet ditt! Det var så fint!

Ha en fin Onsdag!
Klem fra Solveig

Anonym sa...

Hei Hildegunn.
Så nydelige ting du viser bilde av:) Heldig du er som har vinnerlykke;) Hjerter er noe jeg aldri får nok av tror jeg, passer inn overalt, og gøy er det og lage dem også.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Her har vi vinterferie og nyter det late liv:) Har bare eldste jenta hjemme så det er utrolig stille her,og mor får til og med masse tid til å lese:)
Ha en fin dag:)

Klem Anita

(eddas) sa...

Grattis med fin premie.....
Og skiltet var råstilig rett og slett:)
Ha en fortjusande fin dag,dagen i går gikk veldig fint:)
klemklem

Tino sa...

Dette var skjønne detaljer, og hjertet var helt nydelig!
Ønsker deg en fin dag!
Klem T

Birte sa...

Så nydelige detaljer.. Heldige du..

Her står huset bokstaveligtalt på Hode, men men.. skal være gale før det blir bedre :-))

Ha en fin fin dag..

Klem Birte

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer med flott premie! Nydelig hjerte og lavendelpose! Og knallfint skilt!

Ha en fin dag!

Klem

Unknown sa...

Gratulerer med vakre gaver, så flotte ;)
Så søt lavendelposen var, heldige deg ,)
Likte skiltet ditt så godt, råtøft!!
Ha en strålende dag!!
Klemmer fra meg,
Anki

Guttemamma sa...

Hildegunn!!
Fantastiske innlegg fra deg den siste uken...nå har jeg kost meg!! Du tar så vakre bilder,kanskje du burde begynne frilans og selge reportasjer,jeg mener det virkelig!!!
Ha en fin dag, jeg har fri..skal sy bestillinger og se vm!!
Stor klem♥

Jennys fire vegger sa...

Hei, og grattis med så flott premie. Hjertet er kjempefint! :-) Og skiltet likeså, det var tøft og litt annerledes enn mange andre. :-)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Anonym sa...

Tusen takk for skrytet og at du linket til meg. Er kjempeglad for at tingene falt i smak. :)
Du er virkelig flink til å ta bilder,jeg ser at jeg trenger et fotokurs. :)
Klems.

Grip dagen sa...

For noen bilder! Jeg får lyst å finne frem både heklenål, symaskin, sag og malekost!
Det må da kunne sies å være svært INSPIRERENDE bilder!
Jeg liker å bli inspirrert, få gode idèer og arbeidslyst.
Tusen takk skal du ha!
Vakre ting du har fått i hus!
Vårlig hilsen Marit

Merethe sa...

Vakkert hjerte...skikkelig fint med en heklet side. Og skiltet ditt...mmm så stilig. Koselig at du ble med på Gi bort`n min. :)
ha det fint. klemmer

Hjemme hos meg sa...

Hei :)

Å så heldig du har vært :) Og jeg må innrømme at jeg vart litt misunnelig på det skiltet... ;) Elsker skilt og nøkler, så det står på ønskelisten!

Da er vi allerede midtveis i uka... og jeg skal riste på baken i kveld :) (les: zumba ;)

Ha en finfin kveld snuppa!

Klem Anette

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med de skjønneste gavene du har vunnet... nydelige hjerter..og slike detaljer er jo med på å sette prikken over ien..

skiltet var kjemepflott..

Nyt kvelden O=)

klemmer

Sologbolig sa...

Kjempefin premie og herlig skilt. Ja, nå er eg tilbake fra noen flotte Oslodager...... så deilig med en slik tur. I tillegg til VM, litt sightsseeing (lenge siden eg har vert i Oslo nå), så ble det litt shopping også. Fann fram til noen små og koselige butikker, måtte priorietere litt pga tid, men du verden så mye fristende.
Ha ei fortsatt fin uke. Klem fra Sigfrid

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Som alltid skjønne detaljer her hos deg, en fryd å titte innom:))
Nydelige saker du vant, og herlig skilt!
Likte godt vimpelen over skiltet også:))

God uke videre Hildegunn!

Klem:)

Hos Jorunn sa...

Så heldig du var som vant det nydelige hjertet og så koselig av Mette å legge ved den søte lavendelposen..jeg hører hun har tenkt å åpne en bloggbutikk, det gleder jeg meg til. Skiltet var også skikkelig fint, det er gøy å få inn litt nytt i heimen! Ønsker deg en flott torsdag, klem fra Jorunn

vintagepaintings sa...

Hei hei Hildegunn,
Så heldig du har vært da - nydelige hjerter! Passer godt inn hos deg.
Skiltet var også flott.
Håper alt er bra hos deg og at du koser deg med de første vårtegnene. Det gjør jeg!
Kose deg videre i uken!
Klem Solveig:)

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye med kjempe nydelig gave.Det hjerte var jo virkelig nydelig,søtt.Kjempe fin skilt.Nydelige bilder du viser.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Milla`s interiør sa...

Nydelig gave! heldige du:)
Gleder meg til å se hvor skiltet ble plasser! kjempe lekkert var det vertfall:)
klem

Jeanette sa...

Me like..... :-)
Det skiltet var knall Hildegunn!
Hmmm sånt vil jeg og ha.....
Sette det på ønskelista.....å den er lang kan du tru:-)
Snart god helg til deg Hildegunn. Her har vi vinterferie.,drar til Telemark i morgen å besøker gode venner:-) gler meg til det... å så litt shopping da vettu:-)
klem på klem å så heier vi på jentene i dag:-)

Caroline sa...

For et nydelig hjerte,å lavendelposen var og så søt...Mange flotte detaljer du har i interiøret:)Klem Caroline

Synnøve sa...

Nydelig hjerte og lavendelpose.
Skilte var bare så fint, det har passet til meg også:)
Så går det mot helg igjen..
Klem

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Åå,så heldig! Skiltet ditt var også kjempeflott..Kunne tenke meg et sånt ja.Ønsker deg noen fine dager,klem fra meg:)

Ceropegia sa...

Kjempefine detaljer!
Skiltet var veldig fint da, likte det kjempegodt!

Ha en fin kveld:)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer med den flotte premien! Skiltet er også kjempefint!

Klem