fredag 13. mai 2011

Rett før avreise...


Endelig var det mulig å få logget på blogger igjen, og få lagt igjen noen ord! Siste 2 dager har vært helt håpløse, og selv mistet jeg mitt siste innlegg og alle kommentarene som dere hadde lagt igjen - utrolig kjedelig!!

I tillegg til den ufrivillige bloggpausen som blogger skapte, går jeg på en ny pause - nå er jeg nemlig
snart klar for avreise til Barcelona!


(bilder er lånt fra solfaktor.no)

Gleder meg masse til å få oppleve Barcelona - en storby som jeg tror har alt man kan drømme om! Det blir helt klart herlige dager, fylt med spennende opplevelser!!

Imens - ha en riktig god helg, og en flott 17. mai feiring!!



23 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åååå so herleg☺
Det blir nok ein fantastisk tur☺

Klem M♥

(eddas) sa...

Det blir hyggelig det Hildegunn,så kos og se deg i går og din søte søster...
Kos dere masse og drikk litt vin for meg og:):)
klemklem

Hulda sa...

Riktig god reise til deg, Hildegunn! Nyt ferien! :) PS: Nytt innlegg hos meg også.

Hjemme hos meg sa...

Hei snuppeluppa!

Kjedelig med det blogger tullet...bare mista noen kommentarer jeg...

Ha en super tur til Barcelona :) Litt misunnelig er jeg jo ;) Ta masse bilder du kan brife med når du kommer hjem da ;)
Kos deg massemasse!!!

Klem fra meg ♥

Guttemamma sa...

...mistet også et innlegg...
Ha en herlig tur til Spania, Barcelona er en herlig by!! Tips, det er et stort matmarked nesten øverst på La Rambla og der selger de deilig fersk Serrano skinke, masse lekker frukt rødvin osv. D avi var der handlet vi med oss og tok med i en av de flotte parkene og hadde picnic. (husk vinopptrekker!!)
Klem♥
Klem♥

Anonym sa...

Åhhh så heldig
Kos dere masse:-)

kjipt med innleggene

RosMari sa...

God tur og nyt Barcelona, min favoritt-storby. Hasta la vista!

Merethe sa...

God tur og nyt alt!! :) klemmer

☆Therese sa...

Så spennende! Har hørt mye skryt om Barcelona av dem som har vært der. God tur, du får sikkert en knall fin tur!
Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Heldige du da!:) Har hørt myyye fint om den byen..Ønsker å besøke den selv i nærmeste fremtid:)

Ha en fiiiiin tur:)
klem

Datt sa...

Åh, for en heldiggris!! :D Kos deg!

Junk De Lux sa...

God tur kjære Hildegunn!
Barcelona høres helt herlig ut og jeg gleder meg til å se masse fine bilder når du kommer tilbake;)

Slapp av og kos deg snupp!

Stooor klem!

Sologbolig sa...

Kos deg i Barcelona.... på La Ramla og i Park Güell og i La Sagrada Familia. Er pittelitt misunnelig!!! Håper du får det kjempefint, Hildegunn! Klem fra Sigfrid

Gry sa...

Goooood tuuuuur!! Heldige deg! ;) Kos deg masse masse og tenk litt på oss som feirer nasjonaldagen her hjemme da ;) Her er jo værforholdene relativt uforutsigbare om dagen, så du får kose deg med varmen ;)) Jeg har ikke vært i Barcelona, men der skulle jeg veldig gjerne vært!! ;)Klemmer

lavendel mio sa...

God tur til Barcelona, heldige du:))
Kos deg masse no da;)
Klem Hanne

Solstrålå sa...

Heldiggris som skal på tur!!!
Ja Blogger har stresset opp mange de siste dagene!Jeg har og mistet innlegg,men de er tilbake ,men uten kommentarene!
Ønsker deg en god tur!Goe klem fra Sol

MissMette sa...

God tur, Hildegunn :)
Så herlig med tur til
Barcelona da ღ Ja, det
har vært mye tull med
blogger den siste tiden,
håper alt er i orden nå!
Likte veldig godt urte-
hagen din i innlegget
under, sååååå mange fine
og herlige detaljer og
urter ღ God tur, og kos
deg masse...
Klem fra Mette

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Hei på deg!
Var innom og kommenterte ditt forrige innlegg også, men det har vært masse tull.. Mistet også et innlegg,det kom tilbake men uten kommentarer:( kjedelig!!
Men kjære bloggvenn, ønsker deg en flott tur til Barcelona!
Kos deg masse:)

Bente sa...

Hei :)

Så mange fine innlegg du har hatt siden jeg var innom sist :)
Kjempekoselig på verandaen din!!!

Må du kose deg masse på turen :)
Vi hadde det herlig i Spania, godt å komme bort litt, man slapper så godt av, og blir fylt med ny energi :)

Klem :)

Hos Farmor sa...

Håper du koser deg masse i Barcelona!! Vi reiste til Barcelona 17.mai i fjor, og det er en herlig storby som har alt!!! Anbefaler markedet som ligger i hovedgaten - masse digg frukt og andre gode saker... Og en tur opp på fjellet der (husker ikke hva det heter!), er også en opplevelse :) Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det!
Klem Marte

Anonym sa...

Hei.Så koselig.Er litt sent ut men ønsker deg en riktig fin tur å en riktig fin 17 Mai.Klem fra Bodil.

Min Still By Maia sa...

Hei vennen!!

Ønsker deg en KJEMPEFLOTT tur til Barcelona :)
Nå må du nyte dagene og kose deg MASSE!!!!!!!!!!
GLEDER MEG TIL FULL RAPPORT.

Mange klemmer til deg :)

Magdalena sa...

gled deg... skulle gjerne vært meeed....