søndag 30. oktober 2011

Koselig hos søsteren...

  
Hei, og god søndagskveld til dere!!

Så tikker den herlige helgen igjen mot slutten, dessverre!!
Har hatt besøk av mamma og storesøster, og sammen med min andre søster som bor her i Oslo, har vi har kosa oss hele helgen igjennom. Nå har besøket dratt, og sitter på flyet, på vei
hjem til Nordfjord igjen!


I mangel på "ferske" bilder, ble det et lite "dykk" i arkivet, og en liten titt inn i min søsters koselige kjøkken!
 

 Kjøkkenet til søsteren min er lyst og lekkert, og fylt av skjønne detaljer - akkurat slik jeg liker det..!

På den koselige håndklehyllen, henger et flott pyntehåndkle, som min flinke søster har heklet og sydd selv. 


 Denne nydelige klokken bare elsker jeg - den er ny, men synes den ser så herlig gammel ut ;)  


På toppen av tallerkenhyllen står en søt liten boks
- den rustikke klokken synes jeg skaper en herlig brytning mot
det lyse romantiske ♥

Små detaljer som skaper herlig stemning, og som innbyr til koselige stunder over en kaffekopp eller et deilig måltid rundt spisebordet - sånn er det hos søsteren min :)

God ny uke til dere!!!

 

22 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Veldig flott hos søstren din, vennen! Herlig tallerkenhylle! Ha en nydelig og flott uke! Varm klem sendes din vei!

Sologbolig sa...

Så koselig å ha besøk. Dette kjøkkenet liker eg også, så mange fine detaljer, elsker slike klokker og bokser.
Her har helga har vert kjempekjekk med feiring av ei venninnes runde dag ....så i dag har det vert ein litt lat dag. Ha ei fin ny uke. Klem.

loftkroken sa...

Hørtes ut som et koselig besøk :)
Har visst like god smak som deg søstra de :)))
Jeg har vært i bryllup til min søster idag,bilde av buketten hennes på bloggen min:)

Klem klem

Simones Country Home sa...

Hei på deg. :o)

Koselig med besøk da. Den klokka der er bare så søt da, har sett på en sånn selv faktisk. ;o)

Fine bilder.

Klem Simone :o)))

loftkroken sa...

Ikke idag ,men igår ;) gikk litt fort i svingene her,hi hi

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så herlig...masse fine detaljer :)
Kjedelig når de må reise hjem da... Jeg er så glad jeg har alle mine he i nærheten!
Ha en fin uke da snupi!
Klem Anette

Lindas Lille Leilighet sa...

Godt med litt familiekos:D veldig fint søstra di hadde det på kjøkkenet:) innbydende og koselig:)

lavendel mio sa...

Å dette høres så koselig ut, du har hatt storbesøk forstår jeg:)
Kjempekoselig på kjøkkenet til søsteren din, samme stil som deg ser jeg:)
Det ble vel stussselig da de dro igjen, kjenner den følelsen når familien drar etter et besøk, helt tomt liksom. Skulle ønske mine 8 søsken og mor bodde nærmere.
Ønsker deg en ny og fin uke, klem Hanne

Guttemamma sa...

Good taste runs in the family!!
Så koselig dere må ha hatt det!! Vi har vært på hytta, beste stedet for meg å hente krefter!
Klem,klem og god uke♥

liven sa...

Høres ut som du har hatt en koselig helg Hildegunn :o)
Koselige detaljer på kjøkkenet til din søster!!

Ønsker deg en fin ny uke
Klem!!

Gry sa...

Så koselig søsteren din har det på kjøkkenet, ser at dere har lik smak. Vakkert pyntehånkle!
Ønsker deg ei fin ny uke!
Klem : )

Merethe sa...

:)Hei og god morgen. Så koselig det hørtes ut med besøk av søster og mor. Jeg har hatt besøk av yngste datter og vi har stor kosa oss hele helgen igjennom. På lørdag var det en liten shopping runde med kafè besøk som avslutning. SÅ artig at du viser bilder fra din søsters kjøkken. Da fikk jeg et innblikk i hvordan et lyst kjøkken kan se ut :)Og tips mottas med stor takk :) Her males det dagen lang. Det går sakte fremover. Er nå på strøk tre i spisekroken. Ønsker deg en flott uke!! Klem Merethe

Ingvild B sa...

Koselig med besøk! ♥
Ser ut som at du og din søster har lik smak =)

Ønsker deg en super uke!

KLEM

Unknown sa...

Så koselig med mor&døtre helg;)
Og kjempefint kjøkken din søster har;)

Ha en fin mandag ♥

Klem Line

Anonym sa...

Hørtes ut som en herlig kosehelg. :)) Lekre detaljer fra din søsters kjøkken. Nydelig pyntehåndkle ,så flink hun er.
Ha ei finfin ny uke.
Klem Mette.

Linecas have sa...

Veldig vakkert , ja den klokken var jo gørrlækker. Synes den boksen var veldig fin også jeg. Nydelige håndarbeide også:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Koseleg med besøk!
Og virkeleg herleg kjøkken til søstra di :-)

Ha fin veke!

Martilie sa...

Så god stemning hos hos søsteren din :)
Nydelig - og helt ening, klokken var bare sååå sjarmerende. Ønske ønske :)

Ha en skjønn ny uke!

Klem fra Tove

Pia sa...

Takk for koselig kommentar hos meg (var det rätt på norska)?
Ja, din syster har en stil som jag också älskar!

Ha en skön och trevlig fortsättning på veckan!

Klem!
-Pia-

Unknown sa...

Me ha encantado todos los tedalles, el reloj precioso.
Saludos desde España. Paloma.

ThelmaT.no sa...

Høres ut som en toppen helg.:)

koselige bilder.:))

ha en flott uke..snart er helgen her igjen.:))

Hulda sa...

Fine bilder du har tatt hos søsteren din. Likte den klokka veldig godt. :)