onsdag 14. mars 2012

Put it in a box....



Onsdagskveld alt, i en fantastisk flott våruke her i Oslo - strålende sol og snø som smelter
- det "lukter" vår av sånt... ;)


Godt igang med uken kan jeg likevel konstatere at det har skjedd veldig lite så langt denne uken - jobb, og det er vel stort sett det. Ja, bortsett fra den blå esken som
står på stolen da....
 

Med gavepapir og litt blondebånd, har en
skoeske fått nytt liv....

Det flotte gavepapiret har jeg kjøpt hos Panduro, som er mitt sted "nr 1" når jeg skal ha gavepapir - et hav av farver og mønstre å velge mellom og i tillegg er
papirkvaliteten utrolig god! 


Søte klistrelapp-etiketter, kjøpt hos Søstrene Grene, passer perfekt til å fortelle hva innholdet i esken er....


På hobbyrommet får jeg liksom aldri nok esker til oppbevaring av diverse hobbyting, og med denne makeoveren gjør den seg jo litt ekstra godt i hylla også.


Da må dere ha en fortsatt fin kveld, og med torsdag i morgen er det jo like før det er helg igjen også...

Kos dere!!!!



19 kommentarer:

Hilde sa...

Så vakker eske du har laget - det gir en ekstra glede når man har noe vakkert man kan rydde tingen opp i...
Klem Hilde

mirjamsdrøm sa...

Smaret og fin fornyelse :)
Fine bilder!
Ha en flott uke;)
Klem

Gry sa...

Kjenpeflott eske, jeg får heller aldri nok esker. Enig med deg i at de har mye fint papir på Panduro. Ha fine vårdager! Her snør et.. : )

Unknown sa...

Kjempekoselig skoeske:)
JEg er og glad i og bruke de på den måten:)

Her er det bare helt herlig vårvær om dagen ja, snøen er nesten borte!!

Ha en fin fin kveld !

Sologbolig sa...

Gøy å laga esker og denne var kjempefin og vårlig. Og våren ser jo ut til å vera komt også ! Ha ei fortsatt fin veke. Klem

MissMette sa...

Fin eske du har laget og pyntet ღ Panduro er butikken ja ;) bare sååååå mye fint de har... Så godt å høre at våren er like rundt hjørne hos deg. Så på værvarselet i kveld at det skulle bli skikkelig flott ღ Her regner det i bøtter og spann, hihi... men får se positivt på det at det ikke kommer som snø :)) Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

(eddas) sa...

Så fin den ble,skulle gjerne klart å gjort det samme:)
Ja,det har vært en deilig våruke...håper det fortsetter slik:)
ha en fin dag,snart helg og da setter jeg nesen mot Gardemoen og Leto hallen..Stå på marked der hele helgen..er spent på hvordan det fyker an:)
klemklem og go helg..

Smått og Stort sa...

Ja denne flotte skoesken kan man trygt ha stående framme! Takk for tipset om gavepapir hos Panduro. Syns mye av papiret jeg kjøper er utrolig tynt og dårlig. Revner jo av den minste ting...
klem fra Sissel

loftkroken sa...

Det var jo et flott gavepapir :)
Ja,oppbevaring blir det visst aldri nok av !
Så heldig dere er med det fine vår været,datteren min skryter veldig av det :))
Ha en fin fin dag Hildegunn :)

Laget en lien link til deg i mitt siste innlegg ♥

Klem Bente

Bente sa...

Nydelig,Hildegunn. Kan heller ikke se meg mett på det skapet ditt. Det ble jo bare så fint.

Ha en finfin torsdag

Klem Bente

Den Grønne Baljen sa...

Kjempe flott eske.. Panduro har myyye fint de..

Høres deilig ut med skikkelig vår vær.. her er det litt høstlig i dag... Men vi får vel sol en dag vi også =))

Nyt vår kvelden.:

Kerstin

Anita sa...

Så hyggelig og innbydende blogg du har. Liker bildene dine! Ble litt nyskjerrig på "malt eple" som du kommenterer hos Loftkroken??
Jeg er ny hage- og interiørblogger, hyggelig om vi kan være bloggvenner;) Anita

Frøken Anker sa...

Din æske er blevet rigtig flot. Og nogle gode tips, du giver, hvor man kan købe de skønne ting. Tak :-)

Hav en dejlig helg
Klem Birgitte

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig esken ble :) du kommer på det utroligste! Love it! Så er det Fredag og helg i gjen.. så deilig.. nyt helgen! Klemmer til deg!

Janne i Fagerlia sa...

Enig med deg - man får aldri nok esker. Spesielt kjekt når de er av det lekre slaget, slik som den du har dekorert :)

Tove `blogg verden sa...

Flotte bilder!! Og skoesken ble bare lekker!!
Ønsker deg en god helg
klem Tove

salige lavendel sa...

Det ble en kjempesøt eske. Man har alltis bruk for en til =) Kos deg med helgen, håper at solen har tenkt å vise seg...

lavendel mio sa...

Trodde du hadde kjøpt den jeg, men så ser jeg jaggu at du har laget den sev, råfin ble den! Har samlet et tonn sko esker, nå fikk jeg lyst å dekorer de:) Min kjære bygger en stor bod til meg i kjelleren, så nå får jeg bruk for eskene, takk for all inspirasjon Hildegunn, du er knall:)
Ønsker deg en fin kveld, klem Hanne

Jeanette sa...

kjenner kreativiteten bobler i meg etter ett besøk på bloggen din:-)du er så fliiink...nyyyyt søndagskvelden.-)