lørdag 14. april 2012

Vårlig farveklatt...


Da er jeg tilbake!! Med litt "mikking" her og der, har jeg klart få til et innlegg... 


 Det er ikke så mye som skal til for å endre uttrykk i et rom - en løper med "knæsj" vårgrønn farve,
tar våren inn på kjøkkenet....


Løperen kjøpte jeg på salg på H&M Home, rett før påske - den ble helt klart en herlig farveklatt på kjøkkenbordet!
 

Over bordet henger min flotte pendellampe i fattigmannssølv, en lampe jeg er veldig glad i...!


En stor bukett med rosa roser får pynte opp på kjøkkenbordet, og med denne går nesten vårfølelsen
over i sommerfølelse...
 

På taburetten ligger puta jeg sydde i fjor vår - den passer fint inn, og er med på å understreke årstiden vi nå er inne i...


Helgen er her, og jeg har mange hyggelige gjøremål - venninnemiddag i kveld, og kolonihageprat med
"gamlesjefen" i morgen ;)

Ønsker dere alle en strålende flott helg!!


 
 

21 kommentarer:

Smått og Stort sa...

Koselig på kjøkkenet ditt Hildegunn♥ Kjekt med litt fornyelse nå som våren er i anmarsj- kos deg i helgen- høres ut som du har mye å se fram til!
klem

Merethe sa...

Så fint at du får til å poste innlegg. :) Du har en veldig koselig krok på kjøkkenet ditt. Her våknet jeg til sola høyt på himmelen...så den morgenen ble veldig kort.. ;)) tenker det blir noen timer ute i hagen i dag også...Kose deg masse med venninnemiddag og helgen forøvrig. Klemmer Merethe

Unknown sa...

Sukk....noe så nydelig! Jeg ble rent poetisk nå, jeg. Tror ikke jeg hadde hatt problemer med å få skriveinspirasjon ved dette bordet. Det formelig oser av god energi!
God helg og god klem til deg, min kreative venn! :-)

Hulda sa...

Rosa og grønt er en sikker vinner. :) Utrolig flott dette! Så fin løper! Likte volangene så godt! Flott inspirasjon i innlegget ditt.

hill`s interiørblogg sa...

Så fint det var med rosene og den flotte duken din og det gjør seg virkelig med noen fargeklatter nå når det begynner å bli vår. En herlig tid vi møter.
Ha en strålende helg.
Klem fra Hill-Iren

Manne's hverdag sa...

LEKKERT!!!

Herlig farge på den duken og roser er jo en sikker vinner!!!

Ønsker deg og dine en flott helg!!!

Klem

ide-puffen sa...

Så koselig krok. Deilig med en fargeklatt. Jeg har en lignende lampe på kjøkkenet, to armet. Er så glad i den.
Kos deg masse i helgen
Randi

Lisbeth sa...

Så koselig kjøkken :)
Vårlig og fint.

Ønsker deg en fin lørdag :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Nydelige bilder - som alltid :)

Fresh farge på løperen altså. Skikkelig fint på denne tiden av året.

Kolonihage - bare ordet får meg til å smile. Så idyllisk. Håper vi får se fine bilder der ifra i år også :)

God helg ♥

loftkroken sa...

Skulle gjerne tatt en kaffe ved det bordet ja ;)) Så koselig Hildegunn
Likte den løperen,vårlig og fint ♥
Du må ikke finne på å bytte ut lampa de til slike rustne saker ;/
Fine epler på hylle ;)

Klem Klem

Marit sa...

Herlig vårstemning!:) Skjønner godt du liker denne lampen, de gir så fint et lys!:)

Kos deg ikveld!

lavendel mio sa...

Sååå nydelig, Hildegunn!
Ja, du kan dette med å skape koselig stemning rund deg;)
Ønsker deg en koselig kveld, klem Hanne

MissMette sa...

Så vårlig og koselig innlegg, Hildegunn ღ Veldig koselig her hos deg... og mange dine detaljer :) Ønsker deg en fortsatt fin helg. Stor klem fra Mette

liven sa...

Nydelig og stemningsfullt!!
Vårlige farger gjør godt :)

Hadde en venninne på besøk i går....hun bor på Tåsen. Da ble det jo til at vi hadde litt koloniprat vi også :)

ha en fin søndag Hildegunn
Klem!!

Anonym sa...

Ååå så herlig den duken var,flott med farger. :) Skjønne bilder hos deg snuppa. Her er det strålende sol i dag,herlig.
Klem.

Sologbolig sa...

Koselig. Gjør seg med litt farger og den grønnfargen var fin.Her har helga gått med til sying og litt hagearbeid. Fint vær, men kald vind. Ha ein fortsatt fin søndag. klem.

Fjordheim sa...

Fryktelig kjedelig når en ikke får det til. Har slitt emd å få laste opp bilder i lang tid. Men nå ser det ut for å ha ordnet seg.
Herlig og vårlig på kjøkkenet ditt.
Nydelig pute du har sydd.
Ha ei riktig god uke :)

☆Therese sa...

Så deilig vårfølelse på kjøkkenet ditt! Herlig med litt farger, forsøker meg med litt farger jeg også.

Ha en god ukestart!
klem

Alven sa...

Hei :-)

Flott med slike farger :-) Gir som du sier ett helt annet utrykk :-) Artig når man kan gjøre en liten ting som blir til en stor forandring :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

Klem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott hos deg, vennen! :) Lampen er knall flott.. har akkurat fått tak i ei som ligner!! Så flott på kjøkkenet hos deg! Vårlig :)

Ha en fin ny dag i morgen!
Klemmer til deg!

Refleksjon på livsvegen sa...

Herleg å få inn litt fargar!
Vi treng det no..
Og ja, snøen forsvann utruleg fort, herleg!

God natt klem :-)