søndag 18. november 2012

En søndag i november....



Hei gode bloggvenner!!!


Her i kjøkkenkroken min liker jeg å sitte ned - ta en kopp kaffe og bare nyte en avslappende stund 


Farveskalaen på kjøkkenet går i grålige og brune toner, og skaper akkurat den lune atmosfæren som jeg er så glad i!


Inspirert av så mange andre bloggere, fikk jeg lyst til å lage min egen stjerne. "Værbitte" trepinner bundet sammen med streng - så enkelt og så dekorativt!


Denne herlige planten har nylig flyttet inn hos meg - vakker på sin helt spesielle måte, og jeg ganske enkelt elsker den 


Dette altså kjøkkenkroken min - en søndags ettermiddag i midten av november....

Ønsker dere alle en fin kommende uke!!!!



19 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så koselig hos deg:)

hill`s interiørblogg sa...

Kjempekoselig i kjøkkenkroken din... Ja de stjernene er kjempedekorative... Lyst å lage en sånn jeg også, men er nok nødt å gjøre ferdig de prosjektene jeg holder på med først...
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

loftkroken sa...

Elsker den kroken din ♥

Klem på klem

My Dream sa...

nydelig koseligt!!!! hærlig stemning.... jeg pusser opp min krok, gøy!!!

ha en fin kveld.

klem fra Diana.

Romantikk-takk. sa...

Herlig kjøkkenkrok,skjønner godt at du koser deg der. :)
Ha en fin ny uke.
Klem Mette.

Elin | Draumesidene sa...

Du er SÅ flink å gjere det koseleg, og eg elskar det litt røffe du har tilført, både stjerna og corokiaen!

Ynskjer deg ei fin fin veke Hildegunn! Eg skal til Stryn neste fredag ;)

klem,
e

Prinsesse Vilikke sa...

Så koselig!! Helt nydelig pyntet!

Ønsker deg en flott ny uke.

Klem fra Karen

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så koselig!
Skjønner godt at du liker å sitte der :)
Kjempefin skinnfell på krakken også ♥

Håper du får ei fin, ny uke!

Refleksjon på livsvegen sa...

Koseleg kjøkkenkrok!

Fin veke til deg også :-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Love til den kjøkkenkroken ♥ så deilig stemning der inne :-)

mirjamsdrøm sa...

Så koselig du har det på kjøkkenet :)
Ønsker deg en herlig ny uke!!
Klem Mirjam

Fjordheim sa...

En kjempekoselig kjøkkenkrok.
Stjerna var flott. Er tida for litt forsiktig førjulspynting nå.
Ha ei herlig uke :)

Franske drømmer sa...

Fantastisk vakre og stemningsfulle bilder
- en nydelig kjøkkenkrok!
Vi har lik lampe også, ser jeg ;) god smak a gitt! ;)

Ha en fin uke!
Klem

Kort og Søm sa...

Koselig kjøkkenkrok du har,
klem Fredrikke :O)

Torilpia sa...

Heisann :o)

Veldig koselig krok :o) Likte stjerna godt også .. og den planten har jeg aldri sett før .. hva er det for en sort? Gjorde seg veldig godt i kjøkkenkroken din. Lurer på om det hadde vært noe for meg også ..

Du får ha ei trivelig ny uke - klem!

sylvia sa...

Hei.
Så koselig hos deg,
Nydelig kjøkkén krok,
Den planten var lekker.
Ha en fin kommende uke.
Klem fra meg til deg

Alven sa...

Hei :-)

Og for en flott kjøkkenkrok :-) Mange fine detaljer :-) Planten så spesiell og flott ut :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

Klem

hjemme bra sa...

Hei.
Så koselig kjøkkenkrok.
Trur ikkje eg viser min... enda den er svært ryddig i kveld - vi har hatt kveldsbesøk.
Den planten du har tatt inn er sååå stilig!
Og stjerna er flott.
Eg har også planer om å lage slike!
Til å pynte både ute og inne med.

Ha ei god veke videre

Eg gleder meg til å sjå bilder her når du pynter til advent og jul!

Sivs verden sa...

Er så koselig den kjøkkenkroken din!:) Du gir meg masse inspirasjon!

Klem