tirsdag 2. april 2013

Sakte start på "etterpåsken"...


Med fri fra jobben i dag, har jeg tatt en sakte start på "etterpåsken" - utrolig deilig!!!


Kom hjem fra påskeferie i formiddag, og med flott aprilvær har jeg virkelig kunne nyte en deilig vårdag.


Interiørmagasiner spekket med vårlig inspirasjon var det perfekte akkompagnement til en herlig stund i godstolen på verandaen mens vårsola varmet.... 


Leskende bobler i glasset!


Et tomt salsaglass pyntet med et papirbånd og fint sugerør fra "Partydesign" lager feststemning til hverdagsboblene....


Verandaen har enda ikke blitt gjort "vårklar", men litt enkel pynt har kommet frem....


Dronning Ingrid fikk komme ut en tur, og strekte seg villig mot den deilige vårsolen....  


En strålende flott påske er tilbakelaget, og jeg har kosa meg kjempemasse hjemme hos mamma og pappa og på hytta. Bloggen har dessverre måtte seile sin egen sjø i denne perioden, men nå skal jeg veldig snart kose meg med å besøke dere her i blogglandia.


Håper dere alle har hatt en flott påske, og en fin start på "etterpåsken" 
- "spring ut" det er VÅR!!!


13 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig på terrassen hos deg. Bladet så veldig inspirerende ut, gleder meg til å kjøpe det. Forfriskende drikk du har, fint sugerør i glasset. Drilig vprsol i bildene. Så fint!

Nita's verden sa...

velkommen hjem Hildegunn.
Takk for koselig svar på bloggen min. (¨,) allerede gått 2 uker. så kjekt du har kost deg. altid godt å være med familien.
nydelige bilder fra terassen din, ser ut som våren er på vei. håper du har kost deg med vårlig inspirasjon og bobler. thi hi
klem nita

Anonym sa...

Koselige etterpåske bilder hos deg :)
Åh sol, vår, ja nå går vi den beste tiden i møte!
Håper du har hatt en fin påske og kosa deg masse :)
Det har vi gjort her hjemme, kan ikke klage :)

Ha en fin kort uke, snart er det helg igjen jippi :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Nyt fine stunder på verandaen nå som våren er på vei ♥

liven sa...

Heisann
Vel overstått påske...tenker du har hatt det fint!
En god start på aprilmåneden med kos på altanen og nytt blad med vårlig inspirasjon :)
Ha en fin dag Hildegunn

(eddas) sa...

Høres ut som du har hatt en deilig påske.......første del var bra her men så ble jeg slått ned av influensaen...kan ikke huske sist:)
Ja en deilig tid nå fremover:)
klemklem

Sivs verden sa...

Herlig plass du har ute!:) Fikk boligdrøm i posten jeg også,mye herlig vårinspirasjon der ja:)

Klem Siv

Hos Jorunn sa...

Velkommen hjem, Hildegunn! Påsken har vært fantastisk i år.
Herlige og vårlige bilder hos deg! Nå blir det koselig å sitte ute å nyte solen, det er eksta hyggelig når det i tillegg er i koselige omgivelser...og det er jo du en mester i å få til. Ser at du har ny utgave av Boligdrøm, det må jeg ut å kjøpe.

Ha en fortsatt fin onsdag, klem fra Jorunn

hjemme bra sa...

Hei, hei
Fint å høre at du har kost deg i påska. Det har vi også.
Herlig å få nyte det første at våren på treassen!
Her er det litt kaldt enda, men når sola varmer, kan det gå an å finne seg ei lun krå og få litt varme...

Nyt våren!

lavendel mio sa...

Så stemningsfullt du har gjort det på altanen, kom i skikkelig vår stemning jeg nå:)
Nå ble jeg inspirert til å rydde i hagestuen og få ut litt på altanen, men det får vente til over helgen:) Nå snør det igjen, er såå lei snø og kulde:)
Ønsker deg en fin helg!
Klem Hanne

Fjordheim sa...

Herlig å kunne sitte ute å kose seg i sola nå, med et blad, litt godt å drikke og kanskje et pledd. Er ikke så veldig varmt enda, her ihvertfall. Men det begynner å bli bra.
I dag skinner ikke sola her, enda. Håper den dukker opp snart.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Marit sa...

Ser jo ut som rene sommeren på bildene!:) Veldig fin ide med leskedrikken, me like!:)

Ha en fin helg videre, klem Marit

Refleksjon på livsvegen sa...

Kjekt du har hatt fine dagar hjå dine. Godt kome litt vekk og godt kome heim også. Herlige vårlige bilete! I går og i natt har snøen lava ned. Men no skin sola og smeltar det meste. Flott søndag vidare :-)