søndag 1. desember 2013

Ventetiden er her....



Det er første søndag i advent og den første desember - nå er ventetiden her....


Det første lyset i adventsstaken er tent, og jeg er så smått begynt å pynte....


Adventsstaken min består av hvite lys med sinkskilt, plassert på et sinkbrett og pyntet med konger og små hvite isoporkuler - enklere kan det nesten ikke gjøres 


Søte Maileg-nissen min har også kommet frem...


En liten granbusk med glitterskimmer skaper sammen med Hr Maileg herlig julestemning 


Ventetiden er en utrolig deilig tid som jeg skal nyte i fulle drag. Erfaringsmessig bruker dessverre førjulstiden å løpe ifra meg, så målet i år er å "roe ned", være "tilsted" og bare nyte dagene og alt som de fører med seg....


Ønsker dere alle en flott adventstid ♥ ♥ ♥

Klem fra Hildegunn 






6 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig med lysene, nissen og vinduet bak. Flott også med duken i rustikk stil, den passet godt til vinduet bak. Ei fin helhet i bildene.

Unknown sa...

Ja, endelig:)
Herlig, herlig ♥
Koselige bilder:)

Janne i Fagerlia sa...

Det enkle er oftest det fineste - det beviser adventslysene dine :)

Hos Jorunn sa...

Hei Hildegunn!
Så fin adventstake du har laget deg og en veldig søt nissegutt:)

Ønsker deg en flott uke!
Klem fra Jorunn

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Herlige bilder Hildegunn!
Det er noe spesiellt med denne førjulstiden,sakte men sikkert forvandle huset og gjøre det kost og lunt:)

Så koselig den nissen din:)

Fine adventsdager til deg!

loftkroken sa...

Hei på deg

Koselig med deg,helt i Hildegunn stil ♥ Så enkel og flott adventsstake :)

*God helg til deg*

Bente