søndag 28. september 2014

Høstkos ♥




 
Høsten har for alvor gjort sitt inntog, og tiden for innekos er her for fullt....


De lune jordtonene, som kanskje er mine største favoritter i farveskalaen, er kommet på plass i stua mi.


Vi er virkelig kommet til den tiden av året da forbruk av stearin- og telys når sin topp - nå er det tid for å tenne lys.... 


På lysbrettet mitt har jeg ny favoritt - en lyslykt fra Kid.
Lyslykten har perforert løv motiv.  og gir et utrolig fint lys..



 Mine hjemmelagede coasters av bjørkeskiver har fått plass på lysbrettet, klar for bruk...


Saueskinnsfellene gir en lun og fin stemning i stua mi.



Det er greit å kunne flytte rundt på ting, og i dag har hjørnebordet mitt fått "ny" bordlampe...



Med deilige avstemte farver, myke skinnfeller og -tekstiler har høstkosen virkelig inntatt stua mi..


Sofaen er full av deilige, myke puter - bare å "kroe" seg til, og nyte høstkvelden...



Den senere tid har det vært dårlig med blogginnlegg fra meg, noe jeg håper skal endre seg - blogglandia har gitt meg så utrolig mye gjennom mange år, og jeg vil jo ikke gi slipp på det. 


Til de av dere som fortsatt finner veien innom meg
- ha en finfin kommende uke, og så sees vi nok "plutselig" igjen :)





11 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig stemning:)
Høsten er DIGG ♥

Janne sa...

Kjempekoselig du har det!!
Nydelige farger, lunt og godt..
Ønsker deg en fin kveld!
Klemmer fra Janne

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Åååå, her var det fin og lun stemning!!
Så koselig du har gjort det:)
Er veldig glad i disse lune fargene selv.
Herlig lyslykt med høstløv:)
Tror ikke det er bare hos deg det er dårlig med blogginnlegg, tror det gjelder mange...synd egentlig,håper høstkveldene kan endre på det:)

Ønsker deg en fin kveld og ei flott ny uke!
Klemmer

Barbros lille atelier sa...

Så nydelig! Så lunt og stemningsfullt hos deg!
Her blir det koselig å nyte sure høstdager:-)

Klem

liven sa...

Hei Hildegunn
Kjekt å "se" deg på bloggen igjen.
Har de samme tanker som deg .....og blogglandia har jo forandret seg...
men det er jo så koselig og vil prøve å holde fast på dette!
Har jo blitt kjent med så mange i årenes løp :)
Koselig høststemning hos deg, lunt og fint!
En fin tid dette, men jeg er jo egentlig sommerjente da...så det blir mange måneder med innekos synest jeg :)
Forlenger sommeren litt og drar en uke til varmen snart :)
Ønsker deg en fin høst
Stor klem fra meg :)

Malys krok sa...

Koselig stemning i stua di! Der er det sikkert godt å slappe av. det er fint å se på alt du har stelt til, du har virkelig gjort det høstfint der du bor! Ønsker deg en fin høst! -Margit-

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fint du har det!
Du får hausten til å bli FIN :-)

Vonar du får ei fin haustveke!
Tenk, snart oktober..

klem

loftkroken sa...

Herlig med innlegg fra deg :):)

Elsker måten du blander det søte mot det røffe ♥ Nydelige fargetoner :)

Høsten er en fin tid,får en annen ro over meg.

Kos med levende lys ♥

God klem

loftkroken sa...

Herlig med innlegg fra deg :):)

Elsker måten du blander det søte mot det røffe ♥ Nydelige fargetoner :)

Høsten er en fin tid,får en annen ro over meg.

Kos med levende lys ♥

God klem

lorena sa...

Bello blog felicitaciones....¡¡¡¡
Podra enviar boletines
Muchas gracias
loredana2607@gmail.com

Anonym sa...

Kjempefine bilder og veldig fin høststemning hos deg. Får lyst på fjellhytte jeg hver bidige høst, har spart på en del sånne høstlige interiørblader med fokus på hytter og drømmer meg helt vekk.
Bildene dine ga meg en del av den samme vibben :)
Herlig!!!

Jeg tror jeg skal høstinteriøre litt her hjemme i dag jeg :) Det er jo så koselig!!

Nei jeg håper ikke du gir deg med bloggen, det går litt i rykk og napp med lyst og ork (vi har jo holdt på i noen år nå de fleste av oss...) og instagram har vel tatt over mye vil jeg tro. Fint det også, men det er ikke helt det samme da :)

Ha en fin helg