fredag 11. april 2014

"Pink party" og påskeferien har begynt...


Sist jeg inviterte til venninnemiddag ble det "pink party"


Med hvit "base" og neon rosa detaljer, ble det altså et litt annerledes pyntet bord denne gangen...


Jeg serverte 3 retters meny, som falt i god smak både hos "kokka" selv og gjestene...


Neon rosa er ikke akkurat den farven jeg vil overdrive med, men å bruke noen detaljer i denne farven synes jeg kan være ganske så kult.


Små staffeli og lerretsplater ble innkøpt på Søstrene Grene, og dette ble fine bordkort.


En flaske og en metallboks fikk et par runder med hvit spraylakk, og detaljer i knall rosa
- vips, og jeg hadde lysestaker som passet fint inn på bordet... 


Søstrene Grene er virkelig "butikken sin", og plassen jeg alltid finner fine småting - som disse herlige skeiene og "serviettringene".... 


En liten gave til gjestene mine, fint pakket inn i gavepapir fra Bolina og med "knæsj" silkebånd.  


Ikke fritt for at det frisker opp med slike farver - ganske kult, ikke sant...?


Maten falt i smak, og skravlingen gikk til langt inn i de små timer - en vellykket kveld med andre ord...

Nå står påskeferien for døren, og jeg vender nesen hjem til Nordfjord. Krysser fingrene for at solen titter frem over hele landet, og at vi alle får en herlig påske - nyt den!!!!




18 kommentarer:

Gry sa...

Kjempelekkert pyntet bord og menyen så herlig ut!
Ønsker deg ei flott påske!
Klem fra Gry :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så koseleg!
Heldige venniner :-)

God Påske Hildegunn @-}--

Lonni´s Verden sa...

Så fint et bord du har dækket.
Kan lide farverne.
God påske til dig.
Klem Lonni

bakkens reiseblogg sa...

Flott bord som alltid. God påske til deg ågså🐣🐔🐓
Klem Hanne

Janne i Fagerlia sa...

Å være gjest hos deg må være en stor opplevelse. Skal si du bruker tid på å lage det koselig for venninne dine :)

Riktig god påskeferie i Nordfjord!

Sivs verden sa...

Hei! Så fint du pyntet bordet:)

Ha en riktig god påskeferie:)
Jeg skal jobbe frem til lørdag før jeg tar litt ferie;)

Klem

Unknown sa...

Så flott dekket!!
Tipper det ble en koselig kveld ja:))

Fjordheim sa...

Her følte nok gjestene seg velkomne tenker jeg.
Så koselig dekket på og med gaver og bordkort
Ha ei herlig påskehøytid :)

Hjemme hos meg sa...

Hei Hildegunn!
Lenge siden jeg har tittet innom hos deg nå... men nå har jeg kosa meg en god stund med bloggen din :)
Håper alt står bra til... det ser sånn ut ;)
Jeg er mest på Instagram for tiden, har du bruker der???
Ønsker deg en fin tur og en GOD PÅSKE!!!

Klem Anette

loftkroken sa...

Du er så flink med disse venninne selskapene dine:) Tenker de koser seg og føler seg satt veldig pris på ♥
God påske!

Klem Bente

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Dette ser det ut som du koser deg med, du gjør det så vakkert!
Tenker du får gode tilbakemeldinger fra fornøyde venninner:)

Ønsker deg en strålende flott påske!
Klem

Hos Jorunn sa...

Det må være veldig hyggelig å være gjest hos deg! Flott bordekking, nydelig mat og til og med en liten oppmerksomhet til gjestene.

Forsatt god påske!

Klem fra Jorunn

Unknown sa...

In case you are being assured round the clock Customer Service and lifetime replacement then do not rethink as you Buy facebook reviews from a provider. buy 5 star facebook review

Unknown sa...

You must constantly seek skilled as well as expert solution companies that are the apt folks to be relied on for advertising your organization or products. buy us facebook likes

xccc sa...

Are you presently willing to get popularity quickly? Social media site Twitter may be the best track for you. buy twitter follow

Unknown sa...

if you want to increase your facebook followers fastly here is its solutions buy facebook followers

sagar90 sa...

They deeply understand the advancement of the bitcoin and crypto coin industry considering that they exist in the market for more than a decade. ico white paper writer

Unknown sa...

These token consists of all essential functions to maintain the ERC20 standards, these are completely compatible with the Ethereum network. erc20 tokens creation service