søndag 22. mars 2015

Litt sånn "av og på"...


I går hadde vi en strålende vårdag her i Oslo, med sol fra skyfri himmel, og i dag våknet vi til snø. Typisk mars kan vi vel si - litt sånn "av og på"...


 Uansett - det er vår, og jeg nyter det ♥


 Det er så utrolig deilig med lyset som er tilbake. Selv på en overskyet dag strømmer lyset inn stuevinduet, og fyller rommet...


 En keramikk mugge fra Bruka design fungerer som vase for en vårlig bukett. 

Muggen er en del av premien jeg vant i regi av Inspirasjonsguiden, et gavekort hos At home på Lilleaker. 


Buketten har jeg satt sammen av gåseunger, voksblomster og eukalyptus.


Til helgen vender jeg nesen hjem mot Nordfjord og påskeferie. Da blir det dager på hytta og tid hjemme hos mamma og pappa. Gleder meg kjempemasse og krysser fingrene for at solen titter frem og at vi får noen fine påskedager alle sammen....

 

- GOD PÅSKE -


6 kommentarer:

Caroline sa...

Så koselig du har det i stuen din!
De blomstene var nydelige,herlig med friske blomster på bordet:)
Kos deg masse med påskeferie hos dine foreldre:)
Klem Caroline

Unknown sa...

Så fint og vårlig hos deg :))
Gratulerer med premie, alltid gøy!

Ha en fin fin ny uke:)

Anonym sa...

Nydelig!!!
Synes den buketten du har er veldig fin med gåsunger, eukalyptus og de hvite små blomstene. På vei til jobb i dag gikk jeg forbi et tre med masse gåsunger på sånn at nå har jeg klart for meg hvor jeg skal plukke det! Herlig :)
Nå gleder jeg meg veldig til påske, bare jobbe ut denne uken så er det to små dager igjen før påskeferie. Det skal bli superherlig :)
Ha en finfin uke! :)

Anonym sa...

Nydelig!!!
Synes den buketten du har er veldig fin med gåsunger, eukalyptus og de hvite små blomstene. På vei til jobb i dag gikk jeg forbi et tre med masse gåsunger på sånn at nå har jeg klart for meg hvor jeg skal plukke det! Herlig :)
Nå gleder jeg meg veldig til påske, bare jobbe ut denne uken så er det to små dager igjen før påskeferie. Det skal bli superherlig :)
Ha en finfin uke! :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydeleg!!

GOD PÅSKE!

Klem :-)

Janne i Fagerlia sa...

Flotte bilder som minner om vår og lysere dager. Riktig god tur til Nordfjord!